Spotkanie przedstawicieli dwóch, pozornie odrębnych, światów: TRANSPORTU i SPRZEDAŻY B2B
Rozliczanie kierowców jest jak sprzedaż i marketing B2B – trzeba się tego nauczyć na nowo.

“…suma doświadczeń i zdarzeń biznesowych doprowadziła moją firmę do momentu, gdy nie miałem wyjścia i pokornie poprosiłem o pomoc…”
m. in. o tym rozmawiałem w 147 odcinku podcastu NSM z @Szymon Negacz z @SellWise (#WiseGroup)
Od blisko 20 lat, intuicyjnie i bez żadnego wykształcenia w tym kierunku, zajmuję się sprzedażą. Wdrażam i uczę właścicieli oraz pracowników firm transportowych…
…nie, nie sprzedawania.
Wdrażam i uczę metod rozliczania ewidencji czasu pracy kierowców.
Zarówno w firmach produkcyjnych z własnym transportem jak i firmach transportowych – jest to problem.
Podobnie jak sprzedaż i marketing – większość chce to ogarnąć, ale mają wiedzy:
- jak zacząć?
- jak przejść kolejne etapy procesu?
- jakie narzędzia wykorzystać?
- a jeśli już szukać pomocy – to komu zaufać?
Rozmowa o analogicznych problemach wielu właścicieli i managerów przedsiębiorstw i wsparciu praktyków: jednorazowe szkolenie czy jednak długoterminowe wsparcie wdrożeniowe?
Na przykładzie historii @Kancelaria ITD-PIP – rozmowa o:
- braku kompetencji zarządów/właścicieli
- nieudolnych próbach wdrażania zmian/nowych pomysłów
- wzorcach zachowań wynikających z historycznych doświadczeń
- braku wsparcia firm doradczych w procesach wdrażania zmian
- pokorze i proszeniu o pomoc.
Odsłuchaj odcinek podcastu #nsm i zamiast odkładać wszystko na później – wykonaj pierwszy krok. Po prostu NACIŚNIJ TEN PRZYCISK i zobacz co się wydarzy.