Aktualności

Spotkanie przedstawicieli dwóch, pozornie odrębnych, światów: TRANSPORTU i SPRZEDAŻY B2B

Rozliczanie kierowców jest jak sprzedaż i marketing B2B – trzeba się tego nauczyć na nowo.

“…suma doświadczeń i zdarzeń biznesowych doprowadziła moją firmę do momentu, gdy nie miałem wyjścia i pokornie poprosiłem o pomoc…”

m. in. o tym rozmawiałem w 147 odcinku podcastu NSM z @Szymon Negacz z @SellWise (#WiseGroup)

Od blisko 20 lat, intuicyjnie i bez żadnego wykształcenia w tym kierunku, zajmuję się sprzedażą. Wdrażam i uczę właścicieli oraz pracowników firm transportowych…

…nie, nie sprzedawania.

Wdrażam i uczę metod rozliczania ewidencji czasu pracy kierowców. 

Zarówno w firmach produkcyjnych z własnym transportem jak i firmach transportowych – jest to problem.

Podobnie jak sprzedaż i marketing – większość chce to ogarnąć, ale mają wiedzy:

  • jak zacząć?
  • jak przejść kolejne etapy procesu?
  • jakie narzędzia wykorzystać?
  • a jeśli już szukać pomocy – to komu zaufać?

Rozmowa o analogicznych problemach wielu właścicieli i managerów przedsiębiorstw i wsparciu praktyków:  jednorazowe szkolenie czy jednak długoterminowe wsparcie wdrożeniowe?

Na przykładzie historii @Kancelaria ITD-PIP – rozmowa o:

  • braku kompetencji zarządów/właścicieli
  • nieudolnych próbach wdrażania zmian/nowych pomysłów
  • wzorcach zachowań wynikających z historycznych doświadczeń
  • braku wsparcia firm doradczych w procesach wdrażania zmian
  • pokorze i proszeniu o pomoc.

Odsłuchaj odcinek podcastu #nsm i zamiast odkładać wszystko na później – wykonaj pierwszy krok. Po prostu NACIŚNIJ TEN PRZYCISK i zobacz co się wydarzy.

Tagi