Skontaktuj się z nami

Dział Obsługi: +48 507 032 697  |  e-mail: dok@ewicenter.pl


Pomagamy w zagadnieniach branży transportowej. Nasza specjalność, to CZAS PRACY KIEROWCÓW i wszystko co z tym związane:

  • Oprogramowanie do rozliczania kierowców
  • Rozliczanie ewidencji czasu pracy kierowcy
  • Księgowość dla transportu i kadry/płace
  • Pomoc prawna dla firm transportowych

Napisz do nas, a my skontaktujemy się tego samego dnia i wskażemy rozsądne rozwiązanie dla Twojego zapytania.

Zwykle odpowiadamy w kilkanaście minut, ale czasami może zająć godzinę lub dwie (gdy akurat jesteśmy mocno zajęci).

 

🡻 🡻 🡻  szukasz numeru telefonu – zjedź niżej  🡻 🡻 🡻

Dział Obsługi Klienta Biznesowego

    Jakie zadać pytanie?

    – Prawie każde.

    Orientujemy się dość szeroko w zagadnieniach branży transportowej.
    Naszą specjalizacją jest rozliczanie czasu pracy kierowców, delegowania, analiza czasu pracy z tachografów. Obsługa tachografu cyfrowego, wykresówki, zaświadczenia, licencje, zezwolenia, certyfikat kompetencji zawodowych, księgowość w transporcie, odzyskiwanie VAT, teczka kierowcy, czytniki i programy do tachografu – bez problemu damy radę. Dodatkowo analiza naruszeń i kontroli ITD lub PIP, to codzienność.
    Pakiet Mobilności, roszczenia kierowców, zapisy w umowach i regulaminach, odwołania – śmiało. Jeśli czegoś nie będziemy wiedzieć, to będzie wyzwanie i wrócimy do Ciebie z odpowiedzią, gdy ją znajdziemy sami.

    • Napisz swoimi słowami, w czym chcesz abyśmy Ci pomogli
    • Możesz skonsultować swoje umowy lub rozliczenia
    • Kontrola drogowa, roszczenie od kierowcy? Napisz – skonsultujemy
    • Zastanawiasz się nad wyborem sposobu rozliczania czasu pracy? – doradzimy
    • Masz małe, krótkie pytanie? – Zadaj je – dostaniesz krótką odpowiedź.
    • Oglądasz webinary, czytasz nasze artykuły i chcesz coś dopytać/omówić? – Śmiało!

    Dział Obsługi Klienta – dla każdego!

    Szanowni Państwo ze względu na dużą liczbę telefonów z pytaniami o Pakiet Mobilności i zasady wynagradzania, nasze telefony bywają zajęte – dlatego prosimy o wyrozumiałość i w razie potrzeby kontakt mailowy na dok@ewicenter.pl

    Nasi doradcy oddzwaniają wg kolejności zgłoszeń lub odpisują na maile w ciągu 1-2 godzin, w tym samym dniu.

    Dział Obsługi Klienta: +48 507 032 697
    e-mail: dok@ewicenter.pl


    Dział Handlowy: +48 507 032 697
    e-mail: dok@ewicenter.pl


    Serwis oprogramowania: +48 511 045 683
    e-mail: serwis@ewicenter.pl

    Prosimy o wyrozumiałość – staramy się odpowiadać najszybciej jak to jest możliwe.

    Rozliczenia Kierowców

    Tylko dla Klientów z umową

    EWIDENCJA: prosimy o kontakt mailowy
    e-mail ogólny: ewi@ewicenter.pl

     

    Kamil Szerszeń – koordynator ds. rozliczania kierowców

    e-mail: ewi@ewicenter.pl

     

    Dział Obsługi Klienta

    telefon: +48 507 032 697
    e-mail: dok@ewicenter.pl

    Adres do korespondencji (Centrala Wrocław):

    EwiCenter Sp. z o .o.  (dawniej ITD-PIP)
    ul. Kobierzycka 10
    52-315 Wrocław, Polska
    mail: biuro@ewicenter.pl

    Dane rejestrowe:

    EwiCenter Sp. z o.o. (dawniej Kancelaria ITD-PIP)
    ul. Kobierzycka 10
    52-315 Wrocław, Polska
    KRS: 0000971302 | NIP: 8992847820 | REGON: 380801352

     

    Pomoc techniczna

    SuperTacho | dla Klientów EwiCenter (dawniej Kancelaria ITD-PIP)

    Centralka EwiSystem:
    Serwis:: +48 511 045 683
    e-mail: serwis@ewisystem.pl

    Pomoc techniczna EwiSystem dotyczy problemów z funkcjonowaniem oprogramowania zakupionym w naszej firmie.

    Serwis techniczny NIE UDZIELA porad prawnych. Zgłoszenia dot. interpretacji przepisów prosimy wysyłać na adres e-mail serwisu, wraz z opisem i plikami źródłowymi.

    Oddział Tarnów:

    EwiCenter o/Tarnów
    ul. Przemysłowa 10/8
    33-105 Tarnów, Polska

    Oddział Gdańsk:

    EwiCenter o/Gdańsk
    ul. Astronomów 9
    80-299 Gdańsk, Polska