Skontaktuj się z nami
Dział Obsługi: +48 507 032 697 | e-mail: dok@ewicenter.pl
Pomagamy w zagadnieniach branży transportowej. Nasza specjalność, to CZAS PRACY KIEROWCÓW i wszystko co z tym związane:
- Oprogramowanie do rozliczania kierowców
- Rozliczanie ewidencji czasu pracy kierowcy
- Księgowość dla transportu i kadry/płace
- Pomoc prawna dla firm transportowych
Napisz do nas, a my skontaktujemy się tego samego dnia i wskażemy rozsądne rozwiązanie dla Twojego zapytania.
Zwykle odpowiadamy w kilkanaście minut, ale czasami może zająć godzinę lub dwie (gdy akurat jesteśmy mocno zajęci).
🡻 🡻 🡻 szukasz numeru telefonu – zjedź niżej 🡻 🡻 🡻

Jakie zadać pytanie?
– Prawie każde.
Orientujemy się dość szeroko w zagadnieniach branży transportowej.
Naszą specjalizacją jest rozliczanie czasu pracy kierowców, delegowania, analiza czasu pracy z tachografów. Obsługa tachografu cyfrowego, wykresówki, zaświadczenia, licencje, zezwolenia, certyfikat kompetencji zawodowych, księgowość w transporcie, odzyskiwanie VAT, teczka kierowcy, czytniki i programy do tachografu – bez problemu damy radę. Dodatkowo analiza naruszeń i kontroli ITD lub PIP, to codzienność.
Pakiet Mobilności, roszczenia kierowców, zapisy w umowach i regulaminach, odwołania – śmiało. Jeśli czegoś nie będziemy wiedzieć, to będzie wyzwanie i wrócimy do Ciebie z odpowiedzią, gdy ją znajdziemy sami.
- Napisz swoimi słowami, w czym chcesz abyśmy Ci pomogli
- Możesz skonsultować swoje umowy lub rozliczenia
- Kontrola drogowa, roszczenie od kierowcy? Napisz – skonsultujemy
- Zastanawiasz się nad wyborem sposobu rozliczania czasu pracy? – doradzimy
- Masz małe, krótkie pytanie? – Zadaj je – dostaniesz krótką odpowiedź.
- Oglądasz webinary, czytasz nasze artykuły i chcesz coś dopytać/omówić? – Śmiało!

Dział Obsługi Klienta – dla każdego!
Szanowni Państwo ze względu na dużą liczbę telefonów z pytaniami o Pakiet Mobilności i zasady wynagradzania, nasze telefony bywają zajęte – dlatego prosimy o wyrozumiałość i w razie potrzeby kontakt mailowy na dok@ewicenter.pl
Nasi doradcy oddzwaniają wg kolejności zgłoszeń lub odpisują na maile w ciągu 1-2 godzin, w tym samym dniu.
Dział Obsługi Klienta: +48 507 032 697
e-mail: dok@ewicenter.pl
Dział Handlowy: +48 507 032 697
e-mail: dok@ewicenter.pl
Serwis oprogramowania: +48 511 045 683
e-mail: serwis@ewicenter.pl
Prosimy o wyrozumiałość – staramy się odpowiadać najszybciej jak to jest możliwe.
Rozliczenia Kierowców
EWIDENCJA: prosimy o kontakt mailowy
e-mail ogólny: ewi@ewicenter.pl
Kamil Szerszeń – koordynator ds. rozliczania kierowców
e-mail: ewi@ewicenter.pl
Dział Obsługi Klienta
telefon: +48 507 032 697
e-mail: dok@ewicenter.pl
Adres do korespondencji (Centrala Wrocław):
EwiCenter Sp. z o .o. (dawniej ITD-PIP)
ul. Kobierzycka 10
52-315 Wrocław, Polska
mail: biuro@ewicenter.pl
Dane rejestrowe:
EwiCenter Sp. z o.o. (dawniej Kancelaria ITD-PIP)
ul. Kobierzycka 10
52-315 Wrocław, Polska
KRS: 0000971302 | NIP: 8992847820 | REGON: 380801352
Pomoc techniczna
Centralka SuperTacho:
Serwis:: +48 511 045 683
e-mail: serwis@supertacho.pl
Pomoc techniczna SuperTacho dotyczy problemów z funkcjonowaniem oprogramowania zakupionym w naszej firmie.
Serwis techniczny NIE UDZIELA porad prawnych. Zgłoszenia dot. interpretacji przepisów prosimy wysyłać na adres e-mail serwisu, wraz z opisem i plikami źródłowymi.
Oddział Tarnów:
EwiCenter (dawniej Kancelaria ITD-PIP) o/Tarnów
ul. Przemysłowa 10/8
33-105 Tarnów, Polska
Oddział Gdańsk:
EwiCenter (dawniej Kancelaria ITD-PIP) o/Gdańsk
ul. Astronomów 9
80-299 Gdańsk, Polska