Artykuły
Abonament SuperTacho (EwiSystem) – pytania i odpowiedzi do abonamentu i płatności
Idzie NOWE. Nowe ustawy, nowe zasady wynagrodzeń – dlatego my też dopasowujemy zasady użytkowania programu do wymagań kilku aktualizacji przepisów w miesiącu, utrzymania integracji z programami płacowymi typu Optima, Gratyfikant, Enova, itp. Wszystko zostaje na Twoim komputerze, żadnych wersji WEB-owych. Rozdzielenie stanowisk programu pomiędzy spedytora, kierownika transportu, kadry i płace – w cenie abonamentu otrzymujesz 10 stanowisk stacjonarnych.
Czy nowa wersja SuperTacho to wersja WEB-owa / internetowa?
Nie. Jest to całkowicie stacjonarna aplikacja, tak jak dotychczas. W pełni instalowane na komputerze użytkownika, z baza danych lokalną. System używa internetu tylko do pobierania kursów walut oraz aktualizacji kolejnych wersji. Wszystkie dane kierowców oraz firmy są przechowywane na komputerze użytkownika.
Jakie będą opłaty za aktualizacje programu na rok?
Po zmianie modelu płatności, wszelkie aktualizacje systemu będą zawarte w miesięcznej opłacie za użytkowanie. Nie ma już innych opłat za aktualizacje. Dostęp do funkcji programu jest nieograniczony przez cały czas, gdy jest aktywna subskrypcja.
W ramach opłat subskrypcyjnych użytkownik korzysta z wszelkich dostępnych w programie funkcji, może instalować i użytkować równolegle wiele stanowisk aplikacji i może korzystać z pomocy technicznej i konsultacji eksperckich z naszym wsparciem on-line.
Co się stanie gdy nie opłacę abonamentu na kolejny miesiąc?
Na poczatku każdego miesiąca nasz system licencyjny sprawdza płatności i jeśli takiej nie wykryje zablokuje wybrane funkcje obliczeniowe w programie. Jednocześnie program będzie działał umożliwiając wczytywanie danych oraz drukowanie zestawień historycznych, np. na potrzeby kontroli lub zestawień składników wynagrodzeń dla kierowców.
Opłacenie ponowne subskrypcji aktywuje ponownie wszystkie funkcje programu. Dane w programie nie są w żaden sposób ograniczane ani blokowane.
Posiadam już starą licencję na SuperTacho, co się stanie po zmianie zasad od 2024 roku?
Wszystkie dane zostaną w trybie „starej licencji” i nie będą aktualizowane do nowej wersji. Na liście firm. Można będzie normalnie korzystać ze starszych licencji, na dotychczasowej liczbie stanowisk, ale bez wsparcia technicznego oraz ta wersja programu nie będzie już rozwijana ani dopasowywana do zmian w prawie.
W każdej chwili, posiadając aktywną subskrypcję na Nowa Wersję, można aktywować stare dane do nowej wersji. Operacja ta jest nieodwracalna, dlatego każdorazowo system zapyta 2-krotnie o potwierdzenie tej dyspozycji.
Nowa wersja wymusza o wiele wyższe koszty za program niż dotychczas!
Na przestrzeni ostatnich lat, wszystkie koszty, szczególnie w branży IT wzrosły. Cena zakupu licencji takich specjalistycznych programów stała się zbyt wysoka dla firm transportowych. Zamiast wysokich ofert zakupu jednorazowego podjęliśmy decyzję o niskich, systematycznych opłatach miesięcznych za użytkowanie programu, podobnie jak leasing czy abonament za telefon. Dzięki temu firmy zachowują płynność finansową i nie są te opłaty zaskoczeniem w ich budżecie.
Inwestycje w nowe technologie, automatyzacje i integracje kompensują użytkownikom przyspieszenie i ułatwienie w pracy. Za takim modelem płatności idzie ciągłe aktualizowanie i rozwijanie funkcji ułatwiających rozliczanie kierowców. Zmiana modelu płatności jest jedynym rozsądnym kierunkiem aby zachować skalowalne ceny za realne wykorzystanie oprogramowania i umożliwić finansowanie prac programistycznych i eksperckich po naszej stronie.
Jak mam wytłumaczyć wzrost ceny za usługi moim klientom?
Wzrost cen nikogo raczej nie szokuje. Weryfikacja zakresu usługi, jasne ustalenia dotyczące czynności jakie podejmowane są dla klienta pozwala uczciwie wycenić swoją usługę oraz koszty np. oprogramowania, które jest niezbędne do prowadzenia działalności usługowej w zakresie rozliczania czasu pracy kierowców. Uczciwa kalkulacja kosztów oraz ryzyka i oczekiwanego zysku – to najlepszy sposób na pokazanie Klientowi za co płaci i dlaczego jedne firmy wyróżniają się wśród konkurencji zakresem ale i cenami.
Jak będzie wyglądała polityka cenowa w przyszłości?
Od samego początku stosujemy jasne zasady podnoszenia cen. Weryfikację cennika przeprowadzamy 2x w roku, w styczniu oraz w lipcu. Wtedy to mogą zmienić się ceny, ale są to zmiany do 10% (uwzględniające rynkowe czynniki finansowe). Przychody pozwalają organizować bezpłatne webinary merytoryczne, finansować udział w europejskich strukturach oraz rozbudowywać system o nowe opcje. Nasza praca, wiedza oraz zdolności są źródłem naszego utrzymania, dlatego oprócz inwestycji traktujemy to jako nasze wynagrodzenie.
Jako firma rozliczająca jesteście moją konkurencją, co z naszymi klientami?
Działamy wspólnie od 10 lat – nie zdarzyło się nigdy, abyśmy wykorzystali dane o klientach do nieuczciwego przejęcia usługi. Takie nieuczciwe praktyki są niezgodne z naszą polityką współpracy. Oczywiście nie możemy zabronić klientom korzystania z naszych webinarów czy konsultacji zapytań, dlatego wspieramy firmy rozliczające, aby były jak najlepiej przygotowane do zapytań swoich klientów.
Aby uniknąć nieprzyjemnych sytuacji, zapraszamy wszystkie firmy rozliczające do projektu EwiPartner. W sposób autonomiczny podnosimy wspólnie swoją wiedzę i jakość obsługi, aby klienci nie mieli powodów aby szukać innych dostawców usług rozliczania.
Aby zabezpieczyć się przed utratą klientów promujemy stałe podnoszenie kompetencji i wyróżniającą się obsługę. Odpowiadanie na potrzeby firm transportowych to jedyny klucz do utrzymania klientów w swojej firmie. Badania dowodzą, że właściciele firm nie szukają „najtańszych” ofert – ale w pierwszej kolejności chcą mieć zaopiekowane swoje potrzeby, dopiero potem porównują ceny za podobne usługi.
Jakie FUNKCJE pomogą mi lepiej obsługiwać moich klientów?
Aktualizujemy oprogramowanie nawet 3x w tygodniu, dlatego masz pewność, że oferujesz najbardziej dopasowane usługi i obliczenia jak to tylko możliwe do nowych przepisów oraz oczekiwań rynku.
Współpraca z działami płacowymi w firmach transportowych to aktualnie standard. Musisz kontaktować się z księgowymi, dopasować sie do ich programu płacowego i ułatwiać pracę biuro rachunkowym. Dlatego wszelkie integracje, zestawienia i obliczanie składników gotowych do listy płac – to podstawa aktualnej obsługi firm zatrudniających kierowców w transporcie drogowym.
Chcę porozmawiać z kimś o nowych zasadach współpracy, cenniku i płatnościach za oprogramowanie.
Kliknij w prawy górnym roku w przycisk BEZPŁATNA KONSULTACJA– oddzwonimy w 10 minut i umówimy Cię na rozmowę / spotkanie on-line z managerem odpowiedzialnym za informowanie klientów o zasadach współpracy.