Firma transportowa (trasy PL i UE)
Dostarczamy wiedzę dla księgowości, kadr, logistyki i kierowców. Wyjaśniamy skomplikowane…
„Najwyższej jakości i indywidualnego podejścia” albo „żeby pracowali na sprzęcie jaki używają służby kontrolne”? Obserwujemy takie treści i zauważamy brak reakcji klientów. Dlaczego? Bo nic to nie znaczy.
Argument marketingowy, że służba kupiła w drodze przetargu najtańszy program, „najwyższa jakość” – a czy ktoś kto ma niską jakość napisze coś innego, żeby jednak klient uważał co wybiera? Na co zatem można liczyć w firmie rozliczającej wynagrodzenia kierowców?
Wiedza to ogromna wartość. Usługi doradcze bez wiedzy są jak kierowca bez prawa jazdy. Monitorując nasze strony internetowe oraz media społecznościowe obserwujemy ogromny wzrost wizyt i wyszukiwania porad oraz wzorów dokumentów pod nowe przepisy. W pełni rozumiemy ten trend, sami tą wiedzę szerzymy oraz ciągle zdobywamy nową – dlatego publikujemy, udostępniamy i wspieramy swoją wiedzą branżę usługową.
Zdarzają się trudne negocjacje, podczas których klienci porównują różne oferty na rynku. Jest to bardzo pozytywne zjawisko w dobie, gdzie liczba dostawców usług i produktów jest ogromna, a Internet doskonale to ułatwia.
Jeśli oferty są identyczne to jest oczywiste, że klient wybierze tańszą, ale jeśli dobrze odpowiemy na problemy i potrzeby klienta, to nie cena będzie najważniejsza. Czym wyróżnić ofertę usług rozliczania kierowców?
Szukając ofert na programy rozliczające kierowców w zależności od własnych kryteriów poszukiwania można znaleźć kilkanaście pozycji (analiza naruszeń, tworzenie delegacji, zestawienia/ewidencja godzin pracy) – większość z nich nie oblicza wynagrodzeń. Warto odpowiedzieć sobie na pytanie – co ma być efektem działania oprogramowania, które ma ułatwiać pracę? Czy tylko zestawienia godzin z tachografu czy jednak coś więcej? Sprawdź, jakie opcje można znaleźć na rynku…
Potrzebujesz pomocy lub masz pytania?
Czekamy na Twoją wiadomość lub telefon.
Możliwie wielowątkową, ale bazującą na obliczaniu wynagrodzeń pracowników etatowych. Większość kierowców jest zatrudniania na umowie o pracę, więc stosujemy przede wszystkim Kodeks Pracy i normalne zasady płacowe, ale jest kilka drobnych elementów, które są specyficzne dla kierowców i tutaj już trzeba się nieco dokształcić. Łatwiej będzie zwykłej kadrowej rozwinąć się w kierunku rozliczania kierowców, niż „transportowcowi” poznać rozliczanie wynagrodzeń. Każda z tych osób ma nieco inne wyzwanie przed sobą. Inny zakres wiedzy do uzupełnienia. Wynagrodzenia kierowców różnią się dodatkowymi składnikami dyżurowymi (wynikają one z postojów w trakcie pracy i są płatne, ale nie powodują nadgodzin), rozkład pracy jest zmienny, co wpływa na sposób obliczania godzin nadliczbowych (nie jest to układ 8:00-16:00) oraz rekompensowania dni wolnych, gdy trasy są np. 2-3 tygodniowe a potem jest tydzień czasu wolnego. Warto zatem ustalić zakres posiadanej wiedzy i doświadczenia oraz uzupełnić ją o dodatkowe wiadomości. Nie każde szkolenie ogólne będzie dobre dla wszystkich chcących rozliczać. Dlatego lepiej jest indywidualnie dopasować zakres potrzebnej wiedzy i praktyczne połączenie wiedzy ogólnej o płacach z niuansami rozliczania kierowców.