
Artykuły
-
-
Jak opisać wydruk z tachografu cyfrowego?
-
Wytyczne KE: odpoczynki tygodniowe czas jazdy i powrót do bazy w pakiecie mobilności
-
Jak 1 minuta pomaga lub szkodzi kierowcy w transporcie drogowym?
-
Praca zdalna – kiedy pracodawca musi uwzględnić wniosek pracownika o wykonywanie pracy w trybie home office?
-
Tachograf cyfrowy i zmiana czasu zimowego na letni 2023
-
Zgubiona karta kierowcy, skradziona lub uszkodzona – czy to oznacza możliwość jazdy bez karty?
-
Ile osób jest potrzebnych do zrobienia listy płac dla kierowców?
Pytanie enigmatyczne, ale wynika z zakresu pojęć jakie trzeba zgłębić, aby…
-
Czy uzyskanie akredytacji Border Force uchroni przed mandatem za nielegalnych imigrantów?
To pytanie pojawia się stosunkowo często ze strony firm transportowych…
-
Licencja transportowa traci ważność za dwa dni, czyli o postoju floty blisko 200 pojazdów…
-
Księgowość firmy transportowej – dlaczego biuro rachunkowe mówi „nie” firmie transportowej?
Temat księgowości transportowej poruszamy tutaj wielokrotnie. Zaskoczenie…
-
Weryfikacja kontrahentów, czyli jak minimalizować ryzyko braku ściągalności frachtu
Rzadko kiedy, przyjmując zlecenie transportowe, zastanawiamy się nad tym, czy…
-
Po co wstawiać kody krajów do tachografu cyfrowego? (Obowiązek wpisywania symbolu kraju)
-
Do pracy zgłosił się kierowca z Ukrainy – i co dalej?
Międzynarodowy transport drogowy w ostatnich latach przeżywa kryzys…
-
Jak Pakiet Mobilności 2022 wywrócił do góry nogami biznes w transporcie drogowym
Kończący się rok 2022 będzie dość dobrze zapamiętany przez właścicieli…
Warto obejrzeć
darmowe nagrania
Nagranie: 2022-03-09 – Podsumowanie wynagrodzeń za luty 2022 – problemy i wnioski

Ewidencja pracy kierowcy. Nieodłączny element każdej firmy transportowej oraz wszystkich podmiotów, które posiadają transport ciężki na potrzeby własne.
Rozliczenie na podstawie karty kierowcy i tachografu cyfrowego może stwarzać sporo problemów – stąd ten film.